Instagram
وفادا رسازی مشتریان به معنی پیشبرد دو هدف در رابطه با مشتریان است ، ابتدا ایجاد بستری به منظور وفادارسازی مشتریان جدید و سپس در نظر گرفتن امتیازها و امکاناتی برای مشتریان وفادار میباشد
برای وفادارسازی مشتریان جدید الورود به مجموعه، باید با استفاده از ترفندهایی آنها را به بازگشت به مجموعه و خرید دوباره تشویق کرد. از جمله این ترفندها تخصیص تخفیف به مناسبت سالگرد تولد ارسال پیامک جهت تبریک این مناسبتها ، همچنین مطلع ساختن مشتری از ،و ازدواج مشتری اهدا کارتهای اعتباری با آرم و لوگو مجموعه به مشتری جهت تخفیف و ،تخفیف تخصیص داده شده . ایجاد تخفیفهایی برای مناسبتهای خاص مانند نوروز و اعیاد دیگر و… میباشد ،تبلیغ مجموعه همچنین مشتریان وفادار به مجموعه، از مدیران و صاحبان انتظار دارند تا بخاطر وفاداری و خریدهای زیاد آنها، تخفیفی برای این افراد قائل شوند. درصورتی که این افراد بعد از مدتی تخفیفی در ازای وفاداری خود نبینند، ممکن است از مجموعه دلسرد شوند و به فروشگاه دیگری روی آورند

امروزه در فروشگاهها و مراکز بزرگ و متوسط مدیریت تخفیفها و اداره کردن مشتریان در قالب وفادار و مشتریان جدید به صورت دستی امری پیچیده و سخت میباشد و احتیاج به صرف وقت و هزینه زیادی میباشد. در این حالت شما مجبور به استخدام نیروی جدید میشوید یا در بهترین حالت نیاز دارید که ی نفر را مسئول این امر کنید، که در هر دوحالت هزینههای فراوانی برای شما دربردارد. استفاده از یک نرم افزار وفادارسازی علاوه بر کاهش هزینه (کاهش هزینه به خاطر کم شدن نیروی انسانی) ، امر وفادارسازی را هوشمندتر و مدیریت آن را ساده تر و کم هزینه تر خواهد کرد. در این رابطه نرم افزارهایی وجود دارد که در ادامه به معرفی بهترین آنها میکنیم.

معرفی باشگاه مشتریان

بعد از اینکه با فواید و ضرروت داشتن یک سیستم وفادارسازی برای خود آشنا شدید، این سوال برایتان پیش میآید که چه نرم افزاری برای نیازهای من مناسب است؟ و اینکه چه نرم افزاری در بازار نسبت به قیمت آن بهترین است ؟
نرم افزار باشگاه مشتریان یاقوت، یک نرم افزار وفادارسازی و مدیریت تخفیف، مناسب مجموعهها و فروشگاههایی است که در نظر دارند فروش خود را با ترفندهای روز دنیا گسترش دهند.این نرم افزار با شناخت نیاز صاحبان مشاغل امکاناتی ایجاد کرده که برای هر شغل و صنفی مانند رستورانها، هتلها، فروشگاههای زنجیرهای و حتی فروشگاهها و مغازههای کوچک مناسب می باشد. این نرم افزار مشتریان را بعد از ثبت در پایگاه داده خود، بسته میزان وفاداری یا جدید بودن آنها و گروه اعتباری، تخفیفی و یا امتیازی دسته بندی 3 همچنین بسته به سیاست مجموعه، در یکی از گروه دارای خصوصیات و ویژگیهای منحصر فرد خود میباشند. که در ادامه 3 میکند. هر یک از این به توضیح هر کدام می پردازیم. هر کدام از این گروهها امکان تعریف و صدور کارت مایفر و بانکی را برای مشتریان خود دارند.

انواع طرح ها

اعتباری

در این نوع گروه به مشتریان یک میزان اعتبار داده می شود که به واسطه ی این ترفند مشتریان تشویق به بازگشت به فروشگاه و استفاده از این اعتبار میشوند که در نتیجه باعث خرید آنها از فروشگاه می شود.

امتیازی

در این گروه یک اعتبار اولیه برای مشتریان در نظر گرفته میشود و در هر بار خرید یک درصد ثابتی از میزان خرید بعنوان تخفیف برای دفعه بعدی که مشتری برای خرید به فروشگاه میآید، در نظرگرفته می شود. با ابن ترفند مشتری به بازگشت دوباره به فروشگاه ترغیب میشود

تخفیفی

در این نوع گروه به مشتریان در هر بار خرید درصد ثابتی (که قبلا توسط مدیریت مشخص شده) تخفیف تخصیص داده میشود. این تخفیفها می توانند محدود شوند و تا سقف مشخصی به مشتری تخفیف داده شود.

 

بعد از ثبت اطلاعات مشتری و مشخص شدن گروه این شخص، نرم افزار قادر است 3 راه شناسایی برای این فرد به ما پیشنهاد دهد. بسته به سیاست مجموعه، نرم افزار یاقوت در مواقع بعدی که این فرد میتواند از طریق کارت بانکی، کارت مایفر یا فقط از طریق یک کد اشتراک او را ، به فروشگاه میآید تشخیص دهد. کارتی که این نرمافزار برای اشخاص صادر میکند علاوه بر اینکه او را تشویق به خرید و بازگشت به فروشگاه میکند، همچنین جنبه تبلیغاتی نیز به خاطر لوگو و آرم مجموعه که روی کارت چاپ شده نیز دارد.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.Required fields are marked *